16 september 2011

Det blev ju ett till inlägg

Ikväll har vi varit riktigt duktiga måste jag säga. Vi har rensat köket, det försvann en väldans massa koppar, fat, muggar o tallrikar som inte har använts sen vi flyttade hit för över ett år sen. Då lär vi inte behöva dem framöver heller! Nu sitter jag i soffan och går igenom kvällens dos av politik och pratshower. Riktigt rart att sitta här och bara zappa mig genom youtube. Däremot har jag sett att kanal 5 har försökt sig på nåt liknande med Filip & Fredrik...Breaking news. När jag såg att det skulle komma ett sånt program så tänkte jag att det verkligen var på tiden! Skapligt skeptisk mot programledarna men man ska inte rata nåt man inte sett. Men så jävlulskt värdelöst det är! De där två krattorna är ju sämre än två värdelösa. På riktigt dessutom. Så det där kommer jag inte se på mer än nödvändigt, alltså inte alls. Men nog om det, nu ska jag sätta mig och planera inför morgondagen. Bra grejer händer då! Men det kan jag skriva om imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar