14 september 2011

Mycket snack och liten verkstad

Ja, jag skulle ju sparka liv i bloggen. Det var ett tag sen nu. Jag skulle göra om den...det blev inte av. Jag skulle ordna ett tema för bloggen, det blev inte heller av. Många saker skulle jag ha gjort men det blev inte av. Nu har jag börjat få hintar o kommentarer, vad hände med bloggen egentligen? Ja, den uppdateras nu, äntligen! Jag har längtat efter att kicka igång den här sidan igen! Jag har verkligen varit i behov av att skriva av mig. Vi får se vad som händer, vad det blir. Men skriva kommer jag göra. Det har varit några gånger den sista tiden som jag har skrivit, men för hand. Jag har fyllt mina block med tankar, irritationerna har runnit ut över pappret som en kopp kaffe som spills över viktiga papper. Nu tar jag alltså tag i den modernare varianten. Nu blev det ganska sent som jag kom igång, så jag kanske skulle börja runda av det här, och fortsätta imorgon. Starta lite lugnt. Älsklingen har just varit ute på nattrundan med lilla farbrorn (hunden, ingen släkting) och själv har jag matat de övriga odjuren. Nu får det nog bli dags att göra färdigt för bingen, det är ju som sagt en dag imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar