17 november 2010

Den där tiden

Det har varit väldigt mycket runt omkring den senaste tiden. Har haft en hel del att göra i skolan som tagit mycket av tiden. Önskar jag hade prioriterat gymet mer än vad jag gjort hittills, men det är skapligt regelbundet iaf. Får lägga lite energi i den frågan!

Sen har vi allt annat, julplaner, lägenhetsfix, husfix, böcker man vill hinna läsa, kurser som ska klaras, besked man väntar på o självklart allt annat som surrar runt. En sak i taget, det löser sig, har jag hört.

Nu däremot, sitter jag här hemma i soffan med en kopp kaffe bredvid mig, Pollux i knät, Dante vid fötterna o Spike i sitt hörn i soffan. Det är ganska rart det här!

Idag har jag tänkt hinna med mer pluggande och sen en promenad med hundarna.

Så jag tar o kikar in böckerna så hörs vi en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar