26 oktober 2010

En sån där bra dag

Vaknade för tidigt av klockan, somnade om, blev väckt av älsklingen som berättade att han skulle bege sig till jobbet. Morgonmys en liten stund och sen blev det java i köket, odjuren hade fått mat så de hade redan somnat om. Huset var tyst och det var riktigt gott att bara sitta där o vakna till.
Jag har lyckats fått en hel del gjort idag, har tänkt fortsätta vara flitig och ge mig på skjortan som ska sys klart tills på lördagens maskerad. Det är en del pill men det ska nog bli bra. Håll tummarna!
Nu sitter jag här med mitt kaffe efter lunchen, passade på att ta långlunch och se en film samtidigt som jag sydde. Det slutade med att jag bölade mig fördärvad, jösses vad bra den filmen var! The blind side...den kommer jag lätt se fler gånger! Helt klart sevärd!
Nu däremot ska jag fortsätta sy lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar